Váltanál végre?

Eleget bizonyítottál már – építs személyes márkát, és állj a saját lábadra

Megmutatom, hogyan tudod kiválasztani azt az utat, amiben igazán otthon érzed magad, és amiben sikeres leszel.

Váltsd a szakértelmed valódi szabadságra – anélkül, hogy a közösségi média rabszolgájává válnál, vagy mást kellene mutatnod, mint aki vagy.

Hol tarthatnál már, ha…?

Gondolj bele, hány lehetőséget szalasztottál már el, mert nem tudtad, vagy nem merted megmutatni a világnak, hogy miben vagy igazán jó? Mennyi időt töltöttél olyan munkával, ami nem tölt fel és nem is fizet elég jól?

Lehet, hogy nem is látod tisztán, hogy mihez kezdj a képességeiddel…

Képzeld el magad egy év múlva: még mindig ugyanabban a helyzetben vagy, még mindig ugyanúgy frusztrál a munkád, és még mindig csak álmodozol a szabadságról? Vagy már a saját márkádat építed, saját feltételeid szerint dolgozol olyan ügyfelekkel, akiket te választasz, és végre azt csinálod, amiben igazán jó vagy?

Ha eleged van abból, hogy mások álmain dolgozol

Ott van a rengeteg tapasztalatod, tudásod, de azt érzed, nem tudod "eladni" magad?

Tudom, milyen az, amikor az ember évekig valaki más szekerét tolja, miközben egyre erősödik benne az érzés: "Több van bennem ennél."

És eljön az a pont, ahol úgy érzed, ha nem lépsz végre, akkor feladtad magad, az álmaid, és innentől már csak úgy elvagy az életben…

De a nagy váltás rémisztő.

  • Mi van, ha senkit nem érdekel, amit mondani akarsz?
  • Mi van, ha nem tudod elég jól megmutatni magad?
  • Lehengerel a marketing, a közösségi média (és kinek van ennyi ideje naphosszat posztolgatni…?)

…vagy egyszerűen csak: "Én nem akarok influencer lenni. Csak végre valami sajátot csinálni."

A helyzet az, hogy (akár tetszik, akár nem)

ha te bárkinek bármit árulsz online, akkor már van egy személyes márkád

Ha emberekkel dolgozol, vagy bármilyen módon jelen vagy online, már most is kialakítasz egy benyomást magadról. Valamilyennek ismernek téged.

A kérdés csak az: ez a „valami” tényleg te vagy?

Ma, amikor mindenki reflexből rákeres mindenkire... amikor két perc alatt átpörgetik az összes nyilvános megnyilvánulásod... amikor egy komment, egy bio vagy egy fotó alapján döntik el, hogy érdemes vagy-e a figyelemre...

Akkor nem mindegy, mi az első benyomás.

Megnéznek egy csoportban Megjelölsz valakit egy hozzászólásban Beajánlanak valakinek Válaszolsz egy e-mailre Kezet fogsz valakivel egy rendezvényen Vagy bejelentkezel egy Zoomra…

…máris alkottak rólad egy képet.

A személyes márkád ott van, jól látható módon, és lehet, hogy elijeszti a potenciális ügyfeleket, vásárlókat.

(Ja, hogy azt hitted, csak te kutakodsz az interneten valaki után, mielőtt veszel tőle valamit, vagy kapcsolatba lépsz vele? :))

Az énmárka építése nem arról szól, hogy szakadatlan posztolással megpróbáld tökéletesnek láttatni magad és az életed a közösségi médián.

Hanem arról, hogy amikor az álomügyfeleid keresni kezdenek, akkor megtaláljanak – és lássák, hogy hiteles vagy, megközelíthető és elérhető.

Ezért hoztam létre ezt a masterclasst:

A sikeres énmárkaépítés

4 lépése

Ez egy kb 90 perces tréning, ami megtanít arra, hogyan építs a szakértelmedből olyan brandet és vállalkozást, ami elhozza neked a szabadságot és az önállóságot.

Nem csak arról szól, hogyan mutasd meg magad a világnak – hanem arról is, hogy hogyan találd meg a saját utad, és hogyan építs rá egy olyan brandet, ami végre téged képvisel.

A személyes márkád a legjobb biztonsági háló

Ekker Eszter vagyok, marketinges múlttal rendelkező midlife coach, aki saját bőrén tapasztalta meg, hogyan lehet az énmárkára építve egy szabad, helyfüggetlen életformát kialakítani. Ma már megengedhetem magamnak azt a luxust, hogy csak olyan emberekkel dolgozzak, akikkel közösek az értékeink. Ez hatalmas ajándék, amit nagyra értékelek (és amiben neked is tudok segíteni).

Marketing szakemberként és coachként is ugyanazt látom: a sikeres énmárka titka nem a marketing trükkökben rejlik, hanem abban, hogy hű maradsz önmagadhoz, és valódi értéket adsz a világnak.

Amikor bátran felvállaljuk, kik vagyunk valójában, és azt adjuk, amiben tényleg jók vagyunk, az emberek ezt azonnal megérzik és kapcsolódnak hozzánk. Az elmúlt években több tucat ügyfelem segítettem abban, hogy a saját szakértelmükből sikeres és fenntartható vállalkozást építsenek, ami nem csak anyagi függetlenséget, hanem valódi szabadságot is biztosít nekik.

Ezért hoztam létre ezt a masterclasst:

A sikeres énmárkaépítés

4 lépése

Ebből a masterclassból többek között megtudhatod:

  • Hogyan alakíthatod át a szakmai tudásodat olyan értékké, amiért hajlandóak fizetni az emberek
  • Hogyan tárd fel a "9 élet gyakorlat" segítségével a rejtett céljaidat és képességeidet
  • Hogyan legyél jelen online anélkül, hogy túl sokat kelljen mutatnod magadból
  • Mi a leggyakoribb hiba, amit a váltás előtt állók elkövetnek, és ami miatt évekig egy helyben toporognak
  • Miért nem a közösségi média az első számú eszköz a személyes márkád építésére (és mi az, ami tényleg működik)
  • Hogyan ismerd fel, mi különböztet meg másoktól – akkor is, ha most úgy érzed, „már mindenki ezt csinálja”
  • Mi az a láthatatlan tényező, ami miatt a legjobb ügyfelek nem téged választanak – még akkor sem, ha te lennél számukra a tökéletes megoldás
  • Mitől lesz a kommunikációd hiteles, magabiztos és vonzó
  • Hogyan árazd be a saját tudásod úgy, hogy ne érezd tőle kényelmetlenül magad, de jó áron tudd eladni a szolgáltatásaidat
  • Hogyan tudsz konzisztensen kommunikálni kifelé anélkül, hogy kiégnél a "tartalomkényszer" súlya alatt
  • Mitől válhatsz hitelessé a potenciális ügyfeleid számára a saját szakterületeden, és hogyan építsd fel a szakértői státuszod
  • Hogyan pozicionáld magad egy telített piacon is úgy, hogy kitűnj a tömegből
  • Mi az a "Jéghegy effektus" – és mi az a láthatatlan 90%, ami minden sikeres személyes márka mögött húzódik

19.900 Ft

30 napos pénzvisszafizetési garancia

Tudom, hogy ez a masterclass képes teljesen megváltoztatni a vállakozásod és az életedet. De ha bármi miatt úgy érzed, hogy nem volt haszno számodra, csak írj egy email 30 napon belül, és visszatérítem az árát. Semmit nem kockáztatsz, de rengeteget nyerhetsz.

"Én nem vagyok az az influenszer típus..."

LEHET, HOGY TE IS GONDOLTÁL ILYESMIRE:

  • “Én csak ügyfeleket akarok, minek nekem személyes márkát építeni?”
  • "Nem akarok influencer lenni. Csak normális emberekkel akarok dolgozni."
  • "Mi van, ha rosszat mondok, vagy egyszerűen nem jövök be az embereknek?"
  • "Kinek érdekes az én sztorim?"
  • "Introvertált típus vagyok. A social media gondolatától is görcsbe rándul a gyomrom."
  • "Posztolni? Azt se tudom, miről. Meg amúgy is: kinek van erre ideje?"
  • "Már mindenki mindent elmondott. Mitől lennék más?"
  • "Nem akarom kipakolni az életem az internetre."
  • "Öreg vagyok én már ehhez a bohóckodáshoz…."
  • “Én egy komoly céget szeretnék felépíteni, nem énmárkát”

Nyugodj meg, egyáltalán nem szükséges, hogy influenszer-életet élj vagy állandóan a social médián lógj.

Ezt a masterclasst úgy állítottam össze, hogy az énmárka építést a valódi értékeidre és szakértelmedre alapozd - nem pedig felszínes tartalomgyártásra vagy állandó online jelenlétre.

A személyes márkaépítés az önismerettel kezdődik, aztán egy koncepcióval folytatódik – itt gondolod végig, hogyan, mennyit és hol szeretnél megnyilvánulni a vállalkozásoddal.

Egy énmárka létét közösségi média jelenlétre alapozni irracionális üzleti kockázat – ezért elmondom, mit csinálj helyette.

Ez a masterclass neked szól, ha:

  • Tudod, hogy mást szeretnél csinálni, de bizonytalan vagy az elindulásban
  • Eleged van abból, hogy mások határozzák meg, mikor és mennyiért dolgozol
  • Szeretnél láthatóbb lenni a szakmádban és vonzani a megfelelő ügyfeleket
  • Olyan szabadságra vágysz, ahol te határozod meg a saját feltételeidet
  • Szeretnél a saját utadra lépni, de lehengerel a marketing és a lehetőségek
  • Évek óta csak gyűlnek az ötleteid, de még mindig nem vágtál bele, mert bizonytalan vagy az irányban
  • Tudod, hogy értékes tudás van benned, de fogalmad sincs, hogyan kommunikálj magadról a nagyvilágnak
  • Azt érzed, hogy le vagy maradva, különben is túl telített a piac, és nem mersz belevágni a vállalkozásba

Gyakran ismételt kérdések

Kinek való ez a masterclass?

Ez a program olyan szakembereknek készült, akik szeretnének kitörni az alkalmazotti létből, vagy már vállalkoznak, de szeretnék felépíteni vagy megerősíteni a személyes márkájukat, hogy több és jobb ügyfelet vonzzanak.

Mennyire kell technikai beállítottságúnak lennem ehhez?

Egyáltalán nem. A tréning során a hangsúly mindig a tartalmon és az értékeiden lesz, nem a technológián.

Mennyi időt kell erre szánnom?

A videóanyag kb. 90 perc, de a gyakorlati feladatokkal és a saját márkád kidolgozásával együtt érdemes 3-5 órát rászánni a leghatékonyabb eredmény érdekében.

Mi van, ha nem vagyok jó a közösségi médiában?

Pont ezért készült ez a masterclass! Megtanulod, hogyan használd a social médiát OKOSAN, a saját feltételeid szerint, és hogyan építs emellett olyan alapokat, amelyek függetlenek a platformok algoritmusaitól.

Frissítő zuhany az elmémnek

Sok új perspektívát és trükköt is kaptam, amit rögtön tudtam integrálni. Eszter oktatása közérthető és nagyon gyakorlatias, a mai trendekkel és gyakorlati tudással látja el a hallgatókat. Tényleg egy frissítő zuhany az elmémnek. Semmi zsargon, csak a tiszta, érthető és gyorsan beépíthető tudás. Nagy piros pont! Nagyon ajánlom ezt a képzést. Tényleg érdemes!

Nagy-Kozma Aletta

Magyar Térképház kft. ügyvezető, marketing manager

Egyszerűen tisztább a kép

Jelentős szemléletformálást kaptam az online eszközök értelmét illetően. Kirajzolódott bennem a valódi üzleti cél és az oda vezető út, és annak milyensége. Egyszerűen tisztább a kép. Érdekes és meglepő járulékos érték az önismeretben történő fejlődés is.

Póta Szabolcs

KiwiPro Solutions ügyvezető

Azonnal be tudom építeni a mindennapi életbe

Olyan FRISS, naprakész tudást kaptam, amit már az előadások után azonnal tudok hasznosítani, azonnal be tudom építeni a mindennapi életbe. Legfontosabb, hogy az egész HITELES! Különböző szintekről indulva, lassan mindenki eljut oda, hogy érti, használja a tudását valamilyen szinten, bátorságától függően. Biztosan állíthatom hogy nagyon sokat profitál belőle.

Balog Zoltán

a WMU - posztgraduális Msc képzésének hallgatója, szállodavezető

Végre összeállt a Big Picture

Gyakorlatilag minden általad bemutatott eszközt alkalmazni tudunk a mindennapokban. Eddig is jelen voltunk a social media felületeken, de mára már tudatosan használjuk és a statisztikák alapján kijelenthetem, hogy jó úton haladunk. Számomra kifejezetten hasznos a közös munka, mert végre összeállt a Big Picture.

Lukácsik-Vajai Kitti

Balaton Hotel Siófok

Ezen a ponton két választásod van:

Nem teszel semmit, és csendben szenvedsz, mert tudod, hogy több van benned. Folytatod a munkát, amit már nem tesz boldoggá, vagy kínlódsz a vállalkozásoddal, ami nem működik úgy, ahogy szeretnéd. Elfogadod, hogy a szabadság és függetlenség, amire vágysz, továbbra is csak egy távoli álom marad (és évről évre csak egyre frusztrálóbb lesz…)


Vagy


Megrendeled A sikeres énmárkaépítés 4 lépése masterclasst, és elindulsz az úton, hogy felépítsd a saját márkádat, ami valódi értéket képvisel, és elhozza neked az anyagi és szakmai függetlenséget. Akár hónapokon belül már te döntöd el, kivel és hogyan dolgozol, és végre azt a szabadságot élvezed, amire mindig is vágytál - mindezt azért, mert ma eldöntötted, hogy nem hagyod ki ezt a lehetőséget.


Várlak a programban!

Építs a tapasztalataidból olyan énmárkát, ami elhozza neked a szabadságot és az önállóságot: